Dane teleadresowe
Telefon alarmowy: 32 76 27 333
Informacje o A4Go tel. 32 76 27 335, 32 76 27 535
Stalexport Autostrada Małopolska S.A.
Koncesjonariusz autostrady A4 na odcinku Katowice-Kraków
- ul. Piaskowa 20, 41-404 Mysłowice
- tel. 32 76 27 555
- fax: 32 76 27 556
- e-mail: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
Inspektor Ochrony Danych
Katarzyna Wojtaszyn
- tel. 32 76 27 512
- e-mail: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
Sąd Rejestrowy: Sąd Rejonowy Katowice-Wschód, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 26895
NIP: 634 22 62 054
Regon: 273796214
Kapitał zakładowy: 66.753.000,00 zł wpłacony w całości
Punkt Obsługi Klienta w Mysłowicach
- ul. Piaskowa 20, tel. 32 76 27 335
- e-mail: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
- czynny stacjonarnie i on-line od poniedziałku do piątku od godz. 6.15 do 21.45.
Punkt Obsługi Klienta w Balicach
- ul. Krakowska 104, tel. 32 76 27 535
- e-mail: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
- czynny stacjonarnie i on-line od poniedziałku do piątku od godz. 6.15 do 21.45.
Dane kontaktowe dla użytkowników videotollingu na A4 Katowice-Kraków
- Reklamacje i pytania dotyczące obsługi aplikacji Autopay, pobranych płatności i oraz faktur należy kierować na adres - WYŚLIJ WIADOMOŚĆ tel. 587 604 846 (poniedziałek - piątek, godz. 9:00-17:00)
- Reklamacje i pytania dotyczące obsługi aplikacji SkyCash, pobranych płatności i oraz faktur należy kierować do Biura Obsługi Klienta, WYŚLIJ WIADOMOŚĆ, tel. 22 3403 8020 lub 22 403 8040 (poniedziałek - piątek, godz. 8:00 do 18:00) lub korzystając z formularza dostępnego na stronie https://www.skycash.com/kontakt/
- Reklamacje i pytania dotyczące obsługi aplikacji IKO, pobranych płatności i oraz faktur należy kierować na adres: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ lub formie pisemnej na adres: PKO BP Finat, 02-019 Warszawa ul. Grójecka 5.
- Reklamacje i pytania dotyczące obsługi kart flotowych Orlen w ramach videotollingu na A4 Katowice-Kraków należy kierować mailowo na adres: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ lub pisemnie na adres: Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A, Dział Sprzedaży Kart Flotowych, ul. Chemików 7, 09-411 Płock.
- Reklamacje i pytania dotyczące obsługi aplikacji mPay, pobranych płatności i oraz faktur należy kierować do Biura Obsługi Klienta, tel. +48 34 390 55 57, e-mail: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ lub przez chat bezpośrednio w aplikacji mPay. BOK czynne jest od poniedziałku do piątku, godz. 7:30 - 19:00.