Gra o psie życie - 2018
Kampania społeczna, której celem było uwrażliwienie społeczeństwa na problem porzucania psów przy drogach, adresowana do fanów Minecrafta – jednej z najpopularniejszych na świecie gier.
Na początku był… pies. Niechciany, wyrzucony z samochodu albo przywiązany do drzewa przy drodze. Jak uwrażliwić na jego los dzieci i młodzież, a poprzez nich, także dorosłych? Jak kształtować odpowiedzialne postawy wobec zwierząt? Ogłosić konkurs na najbardziej kreatywne historie stworzone w Minecrafcie, poruszające problem porzucania psów przy drogach i zaprosić do współpracy znanych Youtuberów.
Ambasadorami kampanii „Gra o psieżycie” zostali trzej spośród najliczniej subskrybowanych polskich twórców Minecrafta: MagdalenaMariaMonika, RoxMb i Vertez. Efekt akcji to blisko 800 tysięcy wyświetleń filmów promujących akcję ich autorstwa, ponad 200 pełnych empatii minecraftowych kreacji nadesłanych na konkurs, 58 finalistów z całej Polski, wśród nich – 9 laureatów.
Finał kampanii zorganizowano w formie uroczystej premiery kinowej, podczas której zaprezentowano najlepsze filmy oraz nagrodzono zwycięzców. Akcję promowały dodatkowo: dedykowana jej strona internetowa, działania media relations oraz aktywności w mediach społecznościowych.