Urządzenie pokładowe A4Go oraz pakiet impulsów (doładowanie) możesz zakupić:
poprzez INTERNETOWY SERWIS KLIENTA - podstawowy kanał sprzedaży umożliwiający szybkie nabycie urządzenia A4Go oraz zakup doładowań dzięki natychmiastowej płatności elektronicznej w systeme Blue Media, a także pozwalający na wgląd we wszystkie transakcje zakupu oraz wszystkie przejazdy przez konkretne place poboru opłat z datami i godzinami przejazdów.
PUNKT OBSŁUGI KLIENTA W MYSŁOWICACH ul. Piaskowa 20 (budynek tuż za bramkami w kierunku Krakowa) tel. 32 76 27 335 fax 32 76 27 334 WYŚLIJ WIADOMOŚĆ Od 1 czerwca 2022 r. czynny od poniedziałku do piątku, stacjonarnie i on-line od godz. 6.15 do 21.45.
PUNKT OBSŁUGI KLIENTA W BALICACH ul. Krakowska 104 (budynek tuż za bramkami w kierunku Katowic) tel. 32 76 27 535 fax 32 76 27 435 WYŚLIJ WIADOMOŚĆ Od 1 czerwca 2022 r. czynny od poniedziałku do piątku, stacjonarnie i on-line od godz. 6.15 do 21.45.